Ismini

10 Tips για να Χάσετε Κιλά χωρίς αυστηρή δίαιτα!

10 Tips για να Χάσετε Κιλά χωρίς αυστηρή και εξαντλητική δίαιτα - LadiesWorld.gr

Anatolii Riepin, Nok Lek, ezphoto/Shutterstock

Δείτε τα Tips που θα σας βοηθήσουν να Χάσετε Κιλά χωρίς να λιμοκτονήσετε με μία εξαντλητική δίαιτα!

Το καλοκαιράκι πλησιάζει και το άγχος για τις εμφανίσεις στην παραλία μεγαλώνει. Αφού πέρασε και το Πάσχα ήρθε η ώρα να μπείτε σε πρόγραμμα. Ίσως να έχετε ήδη ξεκινήσει κάποια δίαιτα για να απαλλαχτείτε από τα περιττά κιλάκια που μπορεί να πήρατε στις γιορτές. Σήμερα σας έχω μερικά πολύ χρήσιμα tips που θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος χωρίς να κάνετε αυστηρή και εξαντλητική δίαιτα.

Βρείτε τα αγαπημένα σας υγιεινά φαγητά - LadiesWorld.gr

margouillat photo/Shutterstock

1. Βρείτε τα αγαπημένα σας υγιεινά φαγητά!

Για να χάσετε κιλά το πρώτο πράγμα που πρέπει να προσέξετε είναι η διατροφή σας. Το να ακολουθείτε μία εξαντλητική δίαιτα και να μένετε νηστικές όλη μέρα δεν είναι λύση. Αντιθέτως, μπορεί να προκαλέσει σοβαρά προβλήματα υγείας. Το σωστό είναι το στομάχι σας να είναι πάντα γεμάτο, αλλά με τα κατάλληλα τρόφιμα.

To junk food είναι αναμφίβολα νόστιμο, όμως υπάρχουν και απίστευτα νόστιμες υγιεινές επιλογές. Υγιεινό δεν είναι μόνο το μαρούλι και το λάχανο. Υγιεινές είναι και οι ντομάτες, τα μανιτάρια, το μπρόκολο και πολλά άλλα προϊόντα.

Κάντε μία έρευνα και φτιάξτε μία λίστα με τις υγιεινές τροφές που σας τραβάνε την προσοχή. Δοκιμάστε τες και ξεχωρίστε αυτές που σας αρέσουν περισσότερο. Δεν είναι απαραίτητο να βομβαρδίζετε το σώμα σας με προϊόντα που δεν σας αρέσουν μόνο και μόνο επειδή είναι διαιτητικά. Βάλτε τα αγαπημένα σας στην καθημερινότητά σας και μέσα από αυτά θα αγαπήσετε και την υγιεινή διατροφή.

Όταν τρώμε δεν μιλάμε και το πιάτο μας κοιτάμε - LadiesWorld.gr

Pressmaster/Shutterstock

2. Όταν τρώμε δεν μιλάμε και το πιάτο μας κοιτάμε!

Η στιγμή του φαγητού είναι ιερή. Είναι η ώρα που γεμίζετε ενέργεια, που χαλαρώνετε, που κάνετε ένα διάλειμμα από τις δουλειές σας. Μία συνήθεια των ανθρώπων είναι να ασχολούνται και με άλλα πράγματα όσο τρώνε. Για παράδειγμα, βλέπουν τηλεόραση, χαζεύουν στο τάμπλετ ή διαβάζουν κάποιο περιοδικό. Εάν ακολουθείτε και εσείς κάποιες από αυτές τις συνήθειες καλό θα ήταν να τις σταματήσετε.

Ο ανθρώπινος εγκέφαλος χρειάζεται περίπου 20 λεπτά για να συνειδητοποιήσει ότι έχει χορτάσει. Όταν λοιπόν η προσοχή σας δεν είναι επικεντρωμένη στο φαγητό και στο σώμα σας, είναι δύσκολο να καταλάβετε πότε είναι η ώρα να σταματήσετε. Το μυαλό είναι απορροφημένο στην ταινία που παίζει στην τηλεόραση και ασυναίσθητα τρώτε περισσότερο και πιο γρήγορα. Συγκεντρωθείτε στο πιάτο σας και στο φαγητό σας και θα διαπιστώσετε σύντομα τη διαφορά.

 

3. Μικρότερα πιάτα – Λιγότερες θερμίδες!

Τα μεγάλα πιάτα είναι και μεγάλος κίνδυνος! Συνήθως τα γεμίζουμε όσο δεν πάει, χωρίς να σκεφτούμε ότι ένα πιάτο μπορεί να χωράει δύο μερίδες φαγητού. Ένας πολύ έξυπνος τρόπος για να μειώσετε την ποσότητα του φαγητού που καταναλώνετε είναι να χρησιμοποιείτε μικρότερα πιάτα. Για παράδειγμα, αντί να γεμίσετε ένα μεγάλο πιάτο ή μπολ, γεμίστε ένα μεσαίου μεγέθους και φάτε το άφοβα. Έτσι, θα μειώσετε τη μερίδα του φαγητού σας στο μισό και θα καταναλώσετε τις μισές σχεδόν θερμίδες. Φάτε τη μερίδα σας όσο πιο αργά μπορείτε για να έχετε χορτάσει μόλις αδειάσει το πιάτο σας.

Νερό σε αφθονία - LadiesWorld.gr

Billion Photos/Shutterstock

4. Νερό σε αφθονία!

Το νερό είναι ένα θαύμα της φύσης και μόνο θετικά πράγματα μπορεί να προσφέρει στο σώμα μας. Είναι αποδεδειγμένο πως όταν το σώμα είναι καλά ενυδατωμένο πεινάει λιγότερο. Εάν νιώσετε το αίσθημα της πείνας ενδιάμεσα στα γεύματα, πιείτε νερό και μέσα σε 15 λεπτά θα σας έχει χορτάσει. Στην περίπτωση που πεινάτε ακόμα, αφού περάσουν τα 15 λεπτά, φάτε ένα υγιεινό σνακ.

Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι η κατανάλωση του νερού πριν το φαγητό βοηθάει στην απώλεια βάρους. Έρευνες έχουν δείξει πως οι άνθρωποι που πίνουν 500 ml νερό μισή ώρα πριν το γεύμα τους χάνουν ευκολότερα βάρος. Προσοχή όμως! Το νερό πρέπει να καταναλώνεται πριν το φαγητό και όχι κατά τη διάρκεια.

Τρία γεύματα την ημέρα τα κιλά τα κάνουν πέρα - LadiesWorld.gr

TijanaM/Shutterstock

5. Τρία γεύματα την ημέρα τα κιλά τα κάνουν πέρα!

Τα βασικά γεύματα είναι 3. Πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό. Και τα 3 είναι απαραίτητα και δεν πρέπει με τίποτα να τα παραλείπετε. Είναι ένας κανόνας που ισχύει από την πιο ήπια μέχρι την πιο αυστηρή δίαιτα. Ειδικά το πρωινό είναι αυτό που σας δίνει την περισσότερη ενέργεια και βάζει τα γεύματά σας σε σειρά. Εάν αφήσετε ένα γεύμα απ’ έξω τότε θα πεινάτε αφόρητα μέχρι να έρθει η ώρα για το επόμενο. Και πιστέψτε με, όταν έρθει το επόμενο δεν θα υπολογίσετε καθόλου την ποσότητα που θα καταναλώσετε!

Όταν το σώμα πεινάει καίει μυς και εξαντλεί πολύ γρήγορα ότι αποθέματα ενέργειας έχουν απομείνει. Αυτό δυσκολεύει τα πράγματα και πολύ πιθανό να υποκύψετε σε ανθυγιεινά σνακ, για να πάρετε πίσω την ενέργειά σας. Κρίμα δεν είναι να γκρεμίσετε έτσι απλά ότι με τόσο κόπο χτίσατε;

Πέρα από τα 3 γεύματα, μπορείτε να προσθέσετε και 2 ακόμα πιο μικρά (τα σνακ που σας ανέφερα μερικές γραμμές πιο πάνω). Ένα μεταξύ πρωινού – μεσημεριανού και ένα μεταξύ μεσημεριανού – βραδινού. Ένα φρούτο ή μία μπάρα δημητριακών είναι ότι πρέπει. Φτιάξτε ένα καθημερινό πρόγραμμα με βάση τις ανάγκες σας και ακολουθήστε το πιστά.

 

6. Διαλέξτε τα πιο υγιεινά εστιατόρια!

Το ιδανικό είναι να μην τρώτε ποτέ έξω, όμως αυτό είναι απίθανο. Θα τύχουν κάποιες φορές που η έξοδός σας θα είναι σε κάποιο εστιατόριο ή θα χρειαστεί να φάτε έξω το πρωινό σας. Προετοιμαστείτε για αυτές τις περιπτώσεις κάνοντας τη δική σας έρευνα. Ψάξτε και βρείτε μαγαζιά που έχουν υγιεινές επιλογές πιάτων στο μενού τους και προτάσεις κατάλληλες για δίαιτα. Φυσικά τίποτα δεν συγκρίνεται με το σπιτικό φαγητό, αλλά τουλάχιστον θα έχετε διαλέξει το πιο υγιεινό έτοιμο φαγητό.

 

7. Χαμηλή κατανάλωση αλκοόλ!

Το αλκοόλ περιέχει ουκ ολίγες θερμίδες. Όσο αυστηρή διατροφή και αν κάνετε, δεν θα χάσετε τόσο εύκολα βάρος αν καταναλώνετε μεγάλη ποσότητα αλκοόλ. Βγείτε λιγότερες φορές ή περιοριστείτε στο ένα ποτήρι τη φορά. Ακόμα καλύτερα, πιείτε alcohol free ποτά. Εκτός από τις θερμίδες που περιέχει το αλκοόλ σκεφτείτε και τις θερμίδες που περιέχουν τα σνακ που το συνοδεύουν. Πατατάκια, φυστικάκια, γαριδάκια και πολλά άλλα κάνουν ζημιά, αφού τα ποτάκια ξεροσφύρι δεν πίνονται!

Αδειάστε τα αποθέματα junk food από τα ντουλάπια σας - LadiesWorld.gr

Eviart/Shutterstock

8. Αδειάστε τα αποθέματα junk food από τα ντουλάπια σας!

Εκεί που χαζεύετε τα ράφια του σούπερ μάρκετ βάζετε και μία σακούλα τσιπς στο καλάθι σας για ώρα ανάγκης. Ίσως να έρθει κάποιος καλεσμένος, ίσως σας πιάσει μία λιγούρα και πολλές ακόμα δικαιολογίες. Ένα είναι σίγουρο! Εάν υπάρχει έστω και ένα δείγμα junk food γύρω σας αργά ή γρήγορα θα το φάτε. Γιατί δεν επιλέγετε κάτι πιο υγιεινό για εκείνη την ώρα ανάγκης; Έτσι, και εσείς θα μείνετε μακριά από τον πειρασμό, και τους γύρω σας μπορείτε να παρασύρετε σε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής.

Βάλτε τη γυμναστική στη ζωή σας - LadiesWorld.gr

michaeljung/Shutterstock

9. Βάλτε τη γυμναστική στη ζωή σας!

Το ξέρω ότι ακούγεται γραφικό όμως η γυμναστική σε συνδυασμό με μία ισορροπημένη διατροφή είναι ότι καλύτερο για να χάσετε κιλά. Υπάρχουν πολλά είδη γυμναστικής τα οποία μπορείτε να τα δοκιμάσετε και να διαλέξετε αυτά που σας ταιριάζουν. Πέρα από το γυμναστήριο, μπορείτε να γυμνάζεστε και στο σπίτι σας.

Για να περάσει πιο γρήγορα και πιο ξεκούραστα η ώρα, μπορείτε να βρείτε κάτι να απασχολείστε όσο γυμνάζεστε. Ακούστε μουσική ή βάλτε μία ταινία στην τηλεόραση όσο κάνετε διάδρομο ή ποδήλατο. Η ώρα θα περάσει χωρίς να το καταλάβετε.

 

10. Καφεΐνη και τεΐνη εν δράση!

Τα νέα είναι πολύ ευχάριστα για όλες εσάς που λατρεύετε τον καφέ και το τσάι! Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες τα δύο αυτά ροφήματα ενεργοποιούν το μεταβολισμό και βοηθάνε στη μείωση βάρους. Όσο λοιπόν απολαμβάνετε το ρόφημά σας, ταρακουνάτε παράλληλα και το μεταβολισμό σας. Σύμφωνα πάντα με τις έρευνες, μετά την κατανάλωση καφεΐνης/τεΐνης ο ρυθμός του μεταβολισμού αυξάνεται ραγδαία για 3 ολόκληρες ώρες. Μην το παρακάνετε όμως, γιατί η υπερβολική ποσότητα μπορεί να προκαλέσει σοβαρά προβλήματα.

 

Το σημαντικό είναι να βάλετε στόχους και να έχετε πάντα στο μυαλό σας το κίνητρό σας. Σκεφτείτε για ποιους λόγους θέλετε να χάσετε κιλά και μην το βάζετε κάτω. Κάντε μόνες σας την προσπάθειά σας και εάν δείτε τα σκούρα συμβουλευτείτε έναν διαιτολόγο/διατροφολόγο. Μην σας τρομάζει η λέξη δίαιτα! Στην πραγματικότητα πρόκειται για ισορροπημένη και προσεγμένη διατροφή.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Πριν ακολουθήσετε οποιαδήποτε δίαιτα πρέπει υποχρεωτικά να συμβουλευτείτε τον γιατρό και τον διατροφολόγο σας.

 

Θέλεις να λαμβάνεις πρώτη όλα τα νέα άρθρα που ανεβαίνουν στο LadiesWorld.gr ?

Κάνε την Εγγραφή σου ΕΔΩ για να είσαι πάντα Ενημερωμένη!

LadiesWorld.gr – Όλα τα Μυστικά Ομορφιάς είναι Εδώ!

 

CO-FOUNDER : LadiesWorld.gr YOUTUBE CHANNEL : LadiesWorldGR

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *